جزئیات نحوه پرداخت آورده‌های مردمی مسکن مهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، میرمحمد غراوی گفت: تمام تلاش وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید این است که مردم مجبور نباشند کل آورده‌های خود را یک‌جا پرداخت کنند، با این حال متقاضیان مسکن مهر پرند تاکنون بین 27 تا 28 میلیارد تومان به عنوان آورده واریز کرده‌اند و پروژه‌های آن‌ها در فازهای مختلف در حال آماده‌سازی است.

وی ادامه داد: مقرر شد متقاضیان روند آماده‌سازی واحدهای خود را از نزدیک مشاهده و به تناسب پیشرفت پروژه‌ها آورده‌های خود را به مرور زمان پرداخت کنند بنابراین به نظر می‌رسد این راه فشار کمتری به مردم وارد می‌کند.

معین ویژه مسکن مهر پرند که به تازگی مسئول رسیدگی به روند اجرایی ساخت‌وساز در شهر جدید پرند شده است اظهار کرد: پیش از این تسهیلات بانکی مسکن مهر که مبلغ آن 25 میلیون تومان بود به پروژه‌ها تزریق شد و ساخت‌وساز واحدهای مسکونی با بهره‌گیری از این مبالغ و البته مبالغی که به عنوان آورده مردمی واریز شده بود انجام شد.

به گفته وی، حال متقاضیان نیز باید به تناسب همان مبلغ، آورده‌های خود را تکمیل کنند و هر متقاضی که آورده را به موقع تسویه کند در اولویت تحویل واحد قرار خواهد گرفت.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر اینکه دستمزدهای کارگران و مصالح ساختمانی بین 20 تا 90 هزار تومان افزایش یافته است گفت: افزایش قیمت مصالح ساختمانی یکی از عوامل تغییر قیمت واحدها بود و اعلام قیمت‌های جدید در شهرهای جدید متناسب با عقد قراردادها اعمال شده است.




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند،مسکن مهر پرن،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 12 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');